تنها تشکل تخصصی مرتبط با صنعت در و پنجره

عرضه پنجره با کیفیت و استاندارد در راستای رضایت مشتری، راز ماندگاری و موجبات رشد اعضای انجمن می باشد.

اخبار مهم هفته

کمیته آموزش

کمیته آموزش

مشروح اهداف ، محورها و برنامه های پیشنهادی کمیته آموزش انجمن تولیدکنندگان درب و پنجره ایران:

اهداف:
الف- اصولی سازی در عین ساده سازی تفکر و ساختار مجموعه ها
ب – برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای ارتقاء سطح علمی صنعت درب و پنجره یو پی وی سی
ج – سرلوحه قرار دادن نظم ، سرعت ، دقت به منظور رشد و بهره وری بهینه کیفی محصولات

انواع آموزش:
1-آموزش های جامع و کاربردی : به صورت دوره های فشرده و مقطعی ضمن تشریح کلی مطالب تئوری و عملی و تدوین جزئیات و آیتمهای مختلف محورها و بررسی امکانات و توانمندی ها به منظور برنامه ریزی مناسب و منطبق با اصول استاندارد رایج.

2- آموزش های اصلاحی و تکمیلی: به صورت یک دوره محدود با ذکر مختصر نکات و موارد مهم علمی ، اجرایی و فنی صنعت به طوریکه هر مجموعه ضمن بررسی امکانات و توانمندی ها و عملکرد خود ، مواردی را جهت تکمیل ، اصلاح و یا تقویت آن قسمت از درون سازمان خود که لازم می بیند برداشت و عملیاتی سازد تا به روشهای اصولی و کاربردی بهینه دست یافتته و موجبات ارتقاء سطح علمی ساختار مجموعه و بهبود کیفی تولیدات خود را فراهم نماید.


محورهای مهم آموزش :
1- آشنایی علمی با مواد اولیه استاندارد پنجره و شیشه
2- چگونگی تولید استاندارد و اصولی و نصب پنجره و شیشه
3- مارکتینگ یا بازاریابی و فروش مدرن و تبلیغات موثر
4- انطباق با اصول ایزو و روشهای نظم اجرایی
5- مدیریت ، برنامه ریزی و برآورد بودجه بر اساس اهداف تدوینی

مشروح مختصری درباره محورهای آموزش:
1-آشنایی با حداقل امکانات و فضای لازم برای هر قسمت یا واحدی از کارخانه و یا دفتر مرکزی جهت راه اندازی و اجرای مفید و مطلوب تولید و امور اداری و پشتیبانی مثل ماشین آلات ، ابزار آلات ، برق و.


2-چارت سازمانی مجموعه ها (دفتر- کارخانه) و ترسیم کلیه واحدها و قسمتها و مختصری پیرامون شرح وظایف.


3- تشریح حداقل خصوصیات نیروهای انسانی کارآمد و مفید و چگونگی آموزش ایشان برای هر واحد ، قسمت و پستهای مختلف


4- آشنایی کافی و علمی با ماهیت و کاربرد کلیه مواد اولیه خرد و کلان از قبیل پروفیل و چگونگی تولید و مواد سازنده آن و نیز قطعات مختلف یراق آۀات و بازشوهای آن ، انواع گسکت ، گالوانیزه ، پیجهای کاربردی و ...


5- چگونگی روشهای علمی – صنعتی کارخانه داری از قبیل چیدمان ایستگاههای خطوط ، آموزش تخصصی نیروها ، تامین و نگهداری دستگاهها ایمنی و بهداشت ، انبارها ، کنترل کیفی ، حمل و تخلیه و بارگیری و ..


6- آموزش اولیه تولید اصولی و تکنیکهای فنی و تشریح خصوصیات محصولات استاندارد و کنترل کیفی شده (واحدکارخانه)


7- آشنایی با مارکتینگ تخصصی از قبیل بازاریابی و فروش ساده و جامع ، تعیین بازار هدف ، روانشناختی مشتری ، گروه بندی مشتریان و چگونگی مذاکرات و مشاوره کارشناسی اصولی و منطقی برای ارائه محصولی با کیفیت و ماسب و رعایت قوانین مشتری مداری(واحدفروش)


8-اهمیت و چگونگی امور تحقیقات در بازار (ویژه مدیریت ،واحدهای فروش و بازرگانی ) به منظور بررسی شرایط حاکم بر صنعت ساختمان به خصوص تقاضای بازار پنجره و شیشه ، رقبا ، تولیدکنندگان مواد اولیه و پیش بینی چشم انداز و برآورد بودجه سالیانه بر اساس اهداف و سیاست های خرید و فروش و تبلیغات و ..


9- روشهای مختلف تبلیغات هدفمند و مرتبط و اسپانسرینگ و حضور پررنگ در نمایشگاههای تخصصی چه به عنوان بازدید و جه در جایگاه معرفی شرکت و محصول همراه با مدیریت هزینه ها(واحدهای فروش و روابط عمومی)


10-برنامه ریزی منطقی و مدیریت پروژه ها و چگونگی روشهای محاسبه بهای تمام شده محصول به طور واقعی و ملموس و ساست گذاری ها.


11- شناخت لازم از منابع مختلف تامین و تولید مواد اولیه مناسب و چگونگی میزان و زمان بندی خرید مطلوب مواد مصرفی و روشهای انبارداری و ببرسی نقطه سفارش(واحدهای بازرگانی و کارخانه)


12- چگونگی ایجاد اصول منظم اجرایی و تربیت آنها به دور از قوانین تاخیری اداری ولی منطبق بر روشهای مدون ایزو به منظور بهره وری مناسب تر همراه با سرعت و دقت بالا(مثل جاری ساختن انواع فرم ها جهت واحدهای مختلف ، گزارشات مشروح ، آمارگیری های متنوع و نمودارها)


13-آشنایی و آموزش نرم افزارهای طراحی ، تولید و برآورد قیمت و مشاوره کارشناسی به منظور ارائه پنجره های کارا و مفید از نظر شکل ، ابعاد لازم ، انواع بازشوها در عین قیمت مناسب و برنامه ریزی تولید و انبارداری مواد اولیه.


14-آموزش نصب اصولی و اندازه گیری و برنامه ریزی ویژه پروژه های انبوه و شناخت مواد استاندارد نصب و کنترل کیفی و خدمات پس از فروش گارانتی.


15- برنامه ریزی امور حمل و نقل مواد اولیه و محصول و تخلیه و بارگیری و پیش بینی شرایط محیط پروژه و کارخانه و امکانات لازم.


16- شناخت انواع شیشه تک ، دو و چند جداره و انواع شیشه های خاص و فرآیند یافته برای کاربرد در نماهای متنوع ساختمانی و دیگر موارد اولیه سازنده شیشه های دو جداره و منابع مطرح تامین آن.(شیشه مکمل این صنعت است ، لذا بایستی روی این موضوع بیشتر کار شود)


17- بررسی امکانات و فضای لازم برای انواع خطوط و ماشین آلات تولید شیشه دوجداره و چگونگی مراحل فرآیند تولید و رعایت اصول فنی تخصصی و ایمنی و تخلیه بارگیری مربوطه.


18-انواع مجوزها ، گوایهنامه های تخصصی ، قوانین حقوقی مربوطه ، رسیدگی و بررسی رضایت مشتری و اجیانا شکایات رسیده و چگونگی ارتباطات با سازمان های ذیربط مثل بیمه و و زارتخانه های کار و امور اجتماعی ، دارایی ، صنایع و معادن ، بازرگانی و انجمنها و تشکلها بخصوص انجمن تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی ایران.

تماس با ما

تهران، بزرگراه شهید صدر بسمت غرب،

میدان پیروز، ابتدای بلوار قیطریه، شماره 7،طبقه سوم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن:   22675327 - 22674113

دورنما:   22673402


 

حالت های رنگی