تنها تشکل تخصصی مرتبط با صنعت در و پنجره

عرضه پنجره با کیفیت و استاندارد در راستای رضایت مشتری، راز ماندگاری و موجبات رشد اعضای انجمن می باشد.

اخبار مهم هفته

کمیته بازرگانی و پشتیبانی

شرح وظایف کمیته بازرگانی

کمیته بازرگانی به مطالعه ، بررسی و تجزیه و تحلیل امور بازرگانی اعضاء انجمن پرداخته و طرح ها و سیاستهای بازرگانی موثری را جهت تهیه و تدارک و نگهداری مواد اولیه مرغوب و عرضه محصولات در سطح اعضاء انجمن تولیدکنندگان و بازار در و پنجره یو پی وی سی پیشنهاد و ارائه می نماید و با این کار بین تولیدکنندگان و تامین کنندگان مواد اولیه ایجاد هماهنگی می نماید.در این راستا کمیته موظف به انجام موارد ذیل می باشد :


ماده 1-کمیته به منظور دستیابی سریع به مواد اولیه و جلوگیری از ایجاد وقفه در عملیات تولید اعضاء و با توجه به صرفه اقتصادی و در جهت تحقق شکوفایی در این صنعت ، خط مشی تامین کالا از طریق تامین کنندگان و یا از طریق ایجاد شبکه انبارهای اصلی و فرعی در سراسر کشور ارائه نموده و آن را با اعضاء انجمن در میان می گذارند.


ماده 2- کمیته در زمینه سرمایه گذاری در مواد اولیه مختلف و تعیین اهداف در مورد افزایش و یا تقلیل سرمایه گذاری در هر طبقه از کالاها و در هر یک از انبارهای مراکز تولیدی و یا پخش کننده با در نظر داشتن طبیعت مصرف و اشکالات مربوط به تامین هر دسته از کالاهای مورد نیاز اعضاء ، خط مشی های مربوطه را ارائه نموده و پیشنهادات خود را کتبا به هیئت مدیره مطرح نماید.


ماده 3- در مورد هماهنگی بین تامین کنندگان کالا و اعضاء انجمن ، جلسات متعددی را با تامین کنندگان مواد اولیه در سطح کشور و یا خارج از کشور برگزار و نسبت به توزیع صحیح کالا در بین اعضاء انجمن با قیمت و کیفیت مناسب و جلوگیری از افزایش سرمایه گذاری غیر منطقی در رده ها و طبقه های مختلف کالا مبادرت می نماید.


ماده4- در مورد نحوه جمع آوری اطلاعات کالاهای مازاد بین اعضاء انجمن و استفاده سایر اعضاء و واحدهای نیازمند سیاست گذاری نماید.


ماده5- با مطالعه و تجزیه و تحلیل گزارشات کارشناسان در زمینه های مختلف بازرگانی ، سیستمها و روشهای جدید خرید کالا و تدارک کالا را با توجه به شرایط مکانی و زمانی کشور جهت استفاده بین اعضاء انجمن ارائه نماید.


ماده6- قیمت تمام شده کالا تحت تاثیر عواملی مانند کیفیت ، محل ساخت ، هزینه های حمل و نقل و حقوق و عوارض گمرکی می باشد. کمیته بازرگانی موظف است در خصوص سیاست گذاری و پیاده سازی روشهای بهینه در قیمت تمام شده ، در کاهش هر یک از فاکتورهای فوق با استفاده از اصول و فنون صحیح مذاکره با عوامل تاثیرگذار در آن شامل تامین کنندگان کالا ، شرکتهای حمل و نقل و گمرک جمهوری اسلامی مذاکره و شرایط ایده آل را برای اعضاء فراهم سازد.


ماده7- انتخاب منبع مناسب در تحویل بموقع کالا و برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان و ارائه خدمات پس از فروش و قیمت کالا می تواند موثر واقع شود در نتیجه خرید از منابع اصلی علاوه بر برخورداری از قیمت و کیفیت مناسب از بروز هر گونه واسطه گری که منجر به محدود نمودن تامین کنندگان شود جلوگیری می نماید لذا کمیته موظف است در اینگونه موارد ضمن تماس با تولیدکنندگان اصلی کالا ، نسبت به ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و همچنین تنوع در عرضه اقدام و از بالا رفتن قیمتها با ارائه سیاستهای مناسب جلوگیری نماید.


ماده8- کمیته موظف است در خصوص ارائه روشه های مناسب بازاریابی در خصوص فروش کالاهای تولیدی واحدهای تولیدی و مذاکره در خصوص نظام مند کردن تعرفه های تبلیغاتی در این صنعت اقدام و مساعدت لازم را مبذول دارد.

تماس با ما

تهران، بزرگراه شهید صدر بسمت غرب،

میدان پیروز، ابتدای بلوار قیطریه، شماره 7،طبقه سوم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن:   22675327 - 22674113

دورنما:   22673402


 

حالت های رنگی